Τρόποι Αποστολής

ΤΟΠΟΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός της εδαφικής επικράτειας του Κυπριακού Κράτους, σε περίπτωσεις παραγγελιών από κάποια άλλη χώρα, θα πρέπει ο πελάτης/χρήστης να μας υποδείξει το πρακτορείο μεταφορών/courier όπου θέλει να παραδωθούν τα προϊόντα. Οι παραγγελίες εκτελούνται μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9:00πμ - 17:00μμ) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Οι ώρες των δρομολογίων της κάθε αποστολής, ορίζονται μονομερώς από την εταιρεία Polihome Enterprises LTD (από εδώ και στο εξής “εταιρεία”) ή από το συνεργαζόμενο πρακτορείο μεταφορών/logistics και γνωστοποιούνται στον πελάτη/χρήστη. Σε περιπτώσεις όπου ο πελάτης/χρήστης δεν μπορεί να παραλάβει την ήμερα – ώρα που του έχει οριστεί, η μεταφορική εταιρεία ορίζει εκ νέου ημέρα παράδοσης και το γνωστοποιεί στον πελάτη/χρήστη. Στις περιπτώσεις όπου ο πελάτης δεν μπορεί να παραλάβει ούτε στο επόμενο ραντεβού, τότε θα πρέπει να παραλάβει με δικό του μέσο μεταφοράς τα προϊόντα, από την συνεργαζόμενη εταιρεία Logistics. Οι παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα σε παραγγελία , αποστέλλονται άμεσα μετά την συλλογή όλων των προϊόντων στις κεντρικές αποθήκες της εταιρείας στην Κάτω Πολεμίδια, Λεμεσού. Δεν αποκλείεται τμηματική αποστολή επιμέρους προϊόντων μίας παραγγελίας, εφόσον αυτό συμφωνηθεί με τον πελάτη.

 

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Αποστολή στον πελάτη/χρήστη σε περιοχές που καλύπτονται από το δίκτυο διανομής της εταιρείας.

Τα παραδοτέα κατόπιν της πώλησης προϊόντα και υπηρεσίες αποστέλλονται στη διεύθυνση και στον παραλήπτη που ο πελάτης/χρήστης έχει δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από την εταιρεία. Η εταιρεία επιλέγει ελεύθερα τα μέσα αποστολής εφόσον ο τόπος παράδοσης εξυπηρετείται από το δίκτυο διανομής της, και τα γνωστοποιεί στον πελάτη είτε τηλεφωνικά είτε στην ηλεκτρονική αλληλογραφία της αποδοχής της παραγγελίας. Ο πελάτης/χρήστης ενημερώνεται με τον παραπάνω τρόπο και για τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας. Το Δίκτυο Διανομής της Εταιρείας παρέχει 95% πληθυσμιακή κάλυψη της Κυπριακής Δημοκρατίας και ορίζεται ανά περιοχές: Λεμεσός, Λευκωσία, Πάφος, Λάρνακα.

 

●  Η παράδοση ορίζεται έως το πεζοδρόμιο της εισόδου. Στις περιπτώσεις όπου το συνεργαζόμενο πρακτορείο μεταφορών αδυνατεί να παραδόσει στο πεζοδρόμιο της εισόδου η παράδοση θα γίνεται στις κοντινότερο δυνατό σημείο παράδοσης.
●  Ελάχιστη χρέωση αποστολής 3 ευρώ.
●  Σε περίπτωση που στην διεύθυνση παράδοσης που έχει δώσει ο πελάτης/χρήστης είναι δύσκολη η πρόσβαση από μέσο μεταφοράς της εταιρείας/πρακτορείου μεταφορών (πχ φορτηγό) ή δεν επιτρέπεται η είσοδος στα μέσα μεταφοράς της εταιρείας/πρακτορείου μεταφορών, τότε παρακαλούμε να μας το γνωστοποιήσετε κατά την καταχώρηση της παραγγελίας έτσι ώστε να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα. Σε περίπτωση που δεν γίνει η ενημέρωση τότε η εταιρεία/πρακτορείο μεταφορών έχει το δικαίωμα να σας παραδώσει τα προϊόντα στο κοντινότερο προσβάσιμο από το μέσο μεταφοράς σημείο ή να ζητήσει επιπλέον χρέωση από τον πελάτη/χρήστη για την παράδοση των εμπορευμάτων έως το πεζοδρόμιο της εισόδου.

Παραδόσεις σε περιοχές εκτός του Δικτύου Διανομής της εταιρείας – υποχρεώσεις

Σε περίπτωση που ο πελάτης ορίσει στην παραγγελία που θα διαβιβάσει τόπο παράδοσης εκτός του Δικτύου Διανομής της εταιρείας (όλες οι περιοχές που δεν αναφέρονται παραπάνω), τότε ενδεχομένως να υπάρξουν επιπλέον χρεώσεις ως προς την μεταφορά οι οποίες θα γνωστοποιηθούν στον πελάτη μετά την παραγγελία του. Επιπλέον υπάρχει περίπτωση να υπάρξουν επιπλέον καθυστερήσεις όσο αναφορά τον χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων. 

Γενικοί όροι περι αποστολής προϊόντων και υπηρεσιών

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους τρόπους, τους όρους και τις τιμές αποστολής κατά βούληση και χωρίς προηγουμένη προειδοποίηση υποχρεούμενη να ενημερώσει τους υποψήφιους πελάτες της για τις μεταβολές αυτές με αναθεώρηση των παρόντων όρων χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop).

 

Παραλαβή από Αποθήκες Logistics

Η εταιρεία παρέχει στον πελάτη την δυνατότητα παραλαβής των πωληθέντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος προϊόντων και υπηρεσιών, όταν αυτά είναι διαθέσιμα, από τις κεντρικές αποθήκες της εταιρείας Polihome Enterprises LTD στην περιοχή της Κάτω Πολεμιδιάς, στην Λεμεσό (οδός Οδυσσέα Ανδρούτσου 2, Κάτω Πολεμίδια, Λεμεσός, CY 4150). Ειδικότερα, ο πελάτης δικαιούται να επιλέξει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος το/τα προϊόν/ντα που αυτός επιθυμεί να παραλάβει από τις αποθήκες/ logistics, με την προϋπόθεση να έχουν συγκεντρωθεί τα προϊόντα και να είναι έτοιμα για παραλαβή. Οι εργάζομενοι της εταιρείας οφείλουν να ενημερώσουν τον πελάτη/χρήστη όταν τα προϊόντα είναι έτοιμα προς παραλαβή. Σε περίπτωση που το/τα προϊόντα που ο πελάτης/χρήστης επέλεξε υπάρχουν διαθέσιμα στις αποθήκες/logistics, ο πελάτης θα δύναται να προσέλθει από τις αποθήκες/logistics για την παραλαβή των πωληθέντων, μετά την πάροδο τουλάχιστον μίας ώρας από την υποβολή της παραγγελίας του μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (για παράδειγμα, αν ο πελάτης προβεί σε παραγγελία την 15:00μ.μ έχει επιλέξει τουλάχιστον μετά τις 16:00 μ.μ.). Οι παραλαβές των προϊόντων μπορούν να γίνουν Δευτέρα - Παρασκευή από τις 09:00 π.μ εώς 17:00 μ.μ Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι κάποιος χρήστης προβαίνει σε καταχρηστική άσκηση της δυνατότητας αυτής που του παρέχεται από την εταιρεία (π.χ. επανειλημμένη παραγγελία ειδών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και μη παραλαβή αυτών από τις αποθήκες κλπ.), η τελευταία δύναται να αποκρούσει και αρνηθεί την παραγγελία του εν λόγω χρήστη μέσω της δυνατότητας παραλαβής από το κατάστημα. Σε περίπτωση δε που ο πελάτης δεν προσέλθει στις αποθήκες για την παραλαβή των πωληθέντων (ήτοι, παραλαβή των πραγμάτων και αποπληρωμή του τιμήματος) στη διάρκεια των 30 ημερών από την στιγμή που είναι έτοιμα τα προϊόντα προς παραλαβή τότε η πώληση αυτοδικαίως ακυρώνεται, τελούσα υπό τη διαλυτική αίρεση της ως άνω εμπροθέσμου εκ μέρους του πελάτη εκπλήρωσης των υποχρεώσεών του.

Παράταση της προθεσμίας χωρεί μόνον για λόγους ανώτερης βίας, εφόσον αυτοί γνωστοποιηθούν εμπρόθεσμα εκ μέρους του πελάτη και βεβαιωθούν εγγράφως. Στην περίπτωση της ακύρωσης, η εταιρεία Polihome Enterprises LTD δεν υπέχει ουδεμία ευθύνη εκ της αιτίας αυτής. Σε περίπτωση δε που έχει δωθεί μετά από ζήτηση της εταιρείας κάποια προκαταβολή από τον πελάτη/χρήστη για κάποια ειδική παραγγελία προϊόντων, τότε η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να κάνει παρακράτηση της προκαταβολής αυτής και ακύρωση της παραγγελίας.

 

Αρμόδιος για την παραλαβή εκ μέρους του πελάτη

Η παραλαβή σε κάθε περίπτωση γίνεται από τον αναφερόμενο στην παραγγελία ως παραλήπτη με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή διαβατηρίου ή εν γένει δημοσίου εγγράφου πρόσφορου για την απόδειξη της ταυτοπροσωπίας σε περίπτωση που ο αναφερόμενος στην παραγγελία ως παραλήπτης δεν μπορεί να παραλάβει ο ίδιος θα πρέπει να μας το γνωστοποιήσει γραπτώς στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείο (e-mail) της εταιρείας support@polihome.com.cy.  Η Polihome Enterprises LTD, επιφυλάσσεται του δικαιώματος να αξιώσει την επιστροφή από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελιών που θα πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα.

 

Προθεσμία εκπλήρωσης της πώλησης – παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της εταιρείας, και είναι το πολύ ενενήντα (90) εργάσιμες ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης εκτός αν υπάρξει ειδική, διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία. Σε περίπτωση που τέτοιος χρόνος δεν συμφωνηθεί και επιβεβαιωθεί για οποιοδήποτε λόγο με τον ανωτέρω τρόπο, η παράδοση θα γίνεται το αργότερο εντός ενενήντα (90) εργάσιμων ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας και κατάρτιση της πώλησης. Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα αντιμετωπίσει η εταιρεία Polihome Enterprises LTD όσον αφορά την παράδοση προϊόντος/προϊόντων, η τελευταία δικαιούται να αναβάλει την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) προς τον πελάτη (παράλληλα θα γίνεται και τηλεφωνική ενημέρωση), εφόσον δεν υπερβαίνει ο συνολικός χρόνος αναμονής, μαζί με την αναβολή, τις ενενήντα (90) ημέρες από το χρόνο έγκρισης της παραγγελίας και κατάρτισης της πώλησης. Αλλιώς σε περίπτωση υπέρβασης της προθεσμίας των ενενήντα (90) ημερών λόγω κωλύματος ή αδυναμίας της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ να πραγματοποιήσει την παράδοση στον πελάτη, τότε μόνον ο πελάτης θα δικαιούται εφόσον το επιθυμεί, να ορίσει νέα δεύτερη προθεσμία προς παράδοση καθ’ υπέρβαση των ενενήντα (90) ημερών (τέτοια νέα προθεσμία δεν είναι απαραίτητη εάν η εταιρεία αρνείται την παράδοση γενικά, ή εάν η παράδοση εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του πελάτη μόνον αν γινόταν στη νόμιμη προθεσμία των ενενήντα (90) ημερών και είχε σχετικά ενημερώσει ο πελάτης την εταιρεία). Αν δεν τηρηθεί και η συμπληρωματική προθεσμία που θα ορίσει ο πελάτης, τότε ο τελευταίος δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης ως προς τα καθυστερούμενα είδη. Το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η εταιρεία οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.